dinsdag 27 oktober 2015

Nog meer herbruikbare boterhamzakjes

Een bezoekje aan het stoffenspektakel in Barneveld leverde een aardige collectie aan geplastificeerd katoen op. En daar ben ik blij mee, want daar was ik al enige tijd naar op zoek. Gek genoeg was dit niet te koop op stoffenmarkten in Utrecht en Amersfoort. Ik wilde het gebruiken voor het maken van herbruikbare boterhamzakjes annex placemats.

Hip tafelzeil is wel overal te koop maar dat is toch meer geschikt voor tassen enzo omdat het wat aan de dikke en stugge kant is.

De eerste keer dat ik een herbruikbaar boterhamzakje zag was bij een collega. Ik vond het wel leuk maar niet iets wat ik zelf wilde hebben. Dat veranderde toen ik een paar maanden terug aan het rondneuzen was op Pinterest daar zag ik een foto van een boterhamzakje en placemat in 1. Ik dacht: 'die wil ik ook'.  Ik heb er meteen een paar gemaakt en sindsdien wil ik geen plastic boterhamzakjes meer. (broodtrommels vond ik sowieso al niets). Ook mijn hele gezin is aan het herbruikbare boterhamzakje, tot aan mijn zoon toe die trots is op zijn Mario Bros boterhamzakje.

Zie hier de eerste resultaten, binnenkort volgen er meer.



Voor meer foto's, zie www.etsy.nl/shop/mirenzo



Geen opmerkingen:

Een reactie posten